sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Promise

Hei hoi taas! 
Uusi vuosi ja näin (insert kliseinen latteus here). Olen astunut miekkailun ihmeelliseen maailmaan. Se on niin iso maailma, et siitä löytyy materiaali aivan hitosti ja herranjestas se vie mukanaan! Tähän liittyen ostin sitten ensimmäisen miekkani Rautaportti-nimisestä liikkeestä (tai siis sen verkkokaupasta), ja ei hitto miten petyin. Miekka itsessään oli tosi kaunis, ja siis harjoitusmiekkana käyttöesineeks tarkoitettu. Kuuluuko siis asiaan, että harjoitusmiekasta, jonka pitäisi kestää vuosia, irtoaa ensimmäisissä treeneissä ponsi (selvennyksenä siis, että ponsi on miekan kahvan se aivan alin osa) irti?! Katottiin parin kaverin kanssa siinä, että mitäs helvettiä tapahtuu. Nyt mua vaan vituttaa sen takia ihan suunnattomasti...

Toinen syy, miks mua on tänään vituttanut, on se, että mun kaveri(t) ei osaa arvostaa mun ystävyyttä! Vittu, mä soitan kysyäkseni, onko kaikki hyvin ja vastineeks siitä hyvästä mä saan paskaa niskaani. Kiitos vitusti tästäkin. Sit tää kaveri vielä käyttäytyy niin, ettei muilla saa olla huonoja päiviä tai et hän on ainoa, jonka elämässä saa olla draamaa ja kiemuroita, ja että hän saa purkaa ne kaikki toisiin ihmisiin (yleensä minuun). Mullakin on oikeus huonoihin päiviin saatana soikoon! Vituttaa.. Suututtaa ja tekis mieli vaa itkeä ja raivota.. En kuitenkaan sitä tee.

Tää postaus taitaa jäädä tältä erin lyhyeksi, mutta onpahan vuosi 2014 blogin osalta korkattu :) Eiköhän näitä vuodatuksia tulla näkemään täällä tänäkin vuonna.

Hämmentynyt, suuttunut ja vittuuntunut graafikko kuittaa,

A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti